- Müügitingimused kehtivad sewinglady.net/sewinglady.ee veebipoest ostja ja ettevõtte OÜ Õmblusmamsel vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
- Kõik Õmblusmamsli veebipoes toodud hinnad on eurodes.
- Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (4 päeva pärast tellimuse vormistamist).
- Õmblusmamsel jätab endale õiguse teha müügihindades ja tingimustes muudatusi. Muudatusi kajastatakse www.Sewinglady.net veebilehel.
- Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist kehtivad tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimused.
- Lisage soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista ostˮ.
- Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis (Valides pakiautomaadi või postkontori variandi lisandub postiku 3-4 eurot) ja vajutage lingile „Kinnitan tellimuseˮ. Seejärel saadetakse teie meilile arve.
- Täitke andmete lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine.
- Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse päevadel E−R 10:00−20:00
MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE , KAUBA KOHALE TOIMETAMINE
- Kauba müügilepinguga kohustub OÜ Õmblusmamsel andma Tarbijale üle olemasoleva või valmistatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub OÜ Õmblusmamslile tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
- Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 4 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
- Kaup komplekteeritakse ja postitatakse 1-2 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist OÜ Õmblusmamsel pangakontole.
- E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest OÜ Õmblusmamsel pangakontole.
- OÜ Õmblusmamsel ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida OÜ Õmblusmamsel ei saanud mõjutada ega ette näha.
- Kohaletoimetamise kiirus sõltub kulleri firmast, kuid maksimum aeg on 7 päeva, alates tellimuse kinnitamist.
TAGASTAMISÕIGUS JA PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
- Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole OÜ Õmblusmamsel veebipoest tellimise eripära.
- Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei ole Tarbijal taganemise õigust kaubale, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada.
- Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
- Kauba tagastamiseks tuleb Tarbijal esitada Kauba ostust taganemise avaldus vabas vormis e-posti aadressile krista.hanvere@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 2 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
- Tarbija ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui OÜ Õmblusmamsel on nõustunud kaubale ise järele tulema.
- OÜ Õmblusmamsel tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea OÜ Õmblusmamsel Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad OÜ Õmblusmamsel ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab OÜ Õmblusmamsel
- OÜ Õmblusmamsel ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile krista.hanvere@gmail.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus (foto) . Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel.
- Tarbijal on õigus nõuda Sewinglady veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Sewinglady veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada
OÜ Õmblusmamsel ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida OÜ Õmblusmamsel ei saanud mõjutada või ette näha.